Filtrare Anunturi

Dimensiune font:

licitatie Comuna Cotofanesti

1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Cotofanesti, sat Cotofanesti, Str. Principala nr. 22, judetul Bacau, telefon 0234/330.001 fax 0234/330.216, e-mail: cons_loc_ cotofanesti @yahoo.com, cod fiscal 4353110. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren arabil extravilan situat in comuna Cotofanesti, in suprafata totala de 7.770 mp, format din 1 teren in suprafata de 3.835 mp, situat in tarlaua 29, CF nr. 61898 si 1 teren in suprafata de 3.935 mp, situat in tarlaua 29, CF nr. 61901 a comunei Cotofanesti, situat pe partea dreapta a DN11A, apartine domeniul privat al Comunei Cotofanesti, pentru desfasurarea de activitati economice, conform H.C.L. Cotofanesti nr. 28/20.03.2024 si temei legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de orice persoana interesata prin e-mail: cons_loc_ cotofanesti @yahoo.com, catre Comuna Cotafanesti sau poate fi descarcata de pe pagina de internet a autoritatii: www.comuna cotofanesti.ro. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Biroul Finaciar -Contabil, Achizitii si Investitii, din cadrul Comunei Cotofanesti, cu sediul in sat Cotofanesti, Str. Principala nr. 22, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Costul este de 50 Lei pentru documentatia pe suport de hartie, se achita numerar la Casieria Comunei Cotofanesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 13.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Cotofanesti, sat Cotofanesti, Str. Principala nr. 22, judetul Bacau, la Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.05.2024, ora 10.00, Comuna Cotofanesti, cu sediul in sat Cotofanesti, Str. Principala nr. 22 judetul Bacau, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Bacau -Sectia a II-a Civila si de Contencios Administrativ si Fiscal, Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2 @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.04.2024.

licitatii Comuna Letcani

1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Letcani, satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi, telefon/fax 0232.296.770, 0722.214.562, e-mail: primaria.letcani @yahoo.ro, cod fiscal 4540488. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren in suprafata totala de 22.984 mp, format din doua loturi: tarlaua T25, parcela 774/27, situata in intravilanul satului Letcani, F.N., in suprafata de 13.206 mp, CF nr. 65331 si tarlaua T25, parcela 774/27, situata in extravilanul satului Letcani, in suprafata de 9.778 mp, CF nr. 65331, apartinand domeniului privat al Comunei Letcani, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Comuna Letcani nr. 25/27.02.2024. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: se obtine la cerere pe suport hartie de la sediul Comunei Letcani. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Letcani, cu sediul in satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 200 Lei/exemplar, se achita la Casieria Comunei Letcani. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 08.05.2024, ora 15.30. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.05.2024, ora 15.30. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediul Comunei Letcani, din satul Letcani, comuna Letcani, Str.Principala nr.156, judetul Iasi, Compartimentului Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.05.2024, ora 10.00, la sediul Comunei Letcani din satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Iasi, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, cu sediul in municipiul Iasi, Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0232.211.265, fax 0232.219.662, e-mail: tr-iasi-pgref @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.04.2024.

Licitatie Comuna Blagesti

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Blagesti, cu sediul in comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau, telefon 0334.805.110, fax 0334.805.109, e-mail primaria _blagesti@yahoo.com, cod fiscal 4834777. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Bun imobil - cladire administrativa (chiosc), in suprafata de 28 mp, si teren aferent, in suprafata de 44 mp, situat in intravilanul satului Blagesti, comuna Blagesti, Str. Primariei nr. 9, judetul Bacau, identificat cu numar cadastral 75133, inscris in cartea funciara nr. 75133, apartinand domeniului privat al Comunei Blagesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Blagesti nr. 29/29.03.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa depusa la sediul Comunei Blagesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, Comuna Blagesti, comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita la Casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 14.05.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.05.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartiment Secretariat, Comuna Blagesti, comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate: unul interior si unul exterior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.05.2024, ora 10.00, Comuna Blagesti, comuna Blagesti, Str. Aleea Scolii nr. 1, judetul Bacau, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Buhusi, oras Buhusi, Str. Doctor Carol Davila nr. 1, judetul Bacau, cod postal 605100, telefon 0234.265.745, fax 0234.265.744, e-mail: jud-buhusi-gref@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 22.04.2024.
STIRI ULTIMA ORA
Iohannis vrea să cedeze un sistem Patriot Ucrainei
09/05/2024 01:15

Romania va găsi o soluţie in privinţa cedării unui sistem Patriot de apărare antiaeriană Ucrainei, a afirmat preşedintele Klaus Iohannis la Washington. „Există, evident, nevoia unor sisteme de apăra ...

Judecătoarea Adriana Stoicescu șterge pe jos cu comasații: E vremea proștilor agresivi care strigă suficient de tare încât să acopere glasul rațiunii
09/05/2024 01:04

Magistrata Adriana Stoicescu iese la atac in prag de alegeri! Judecătoarea critică actuala clasă politică, dar si pe alegători, pe care ii numeste, citez: „prosti agresivi” si „analfabeti functional ...

Opinia unei judecătoare: „Da, am depăşit toate aşteptările. La slugărnicie şi pupincurism”
09/05/2024 01:03

Schimbul de amabilităţi dintre Joe Biden şi Klaus Iohannis nu a păcălit pe toată lumea in ţară. Judecătoarea Adriana Stoicescu, de pildă, a exprimat o opinie acidă. „Aţi depăşit toate aştept ...

„Taiwanul este China”: Mesajul președintelui sârb pentru Xi Jinping, primit ca un erou la Belgrad
09/05/2024 01:02

Preşedintele chinez Xi Jinping a fost primit miercuri la Belgrad de omologul său sarb Aleksandar Vucic, care a declarat că prietenia dintre tările lor este „invincibilă” si că Taiwanul face parte din ...

Profesorul Coșea îi desființează pe mincinoșii din PSD: Nu va exista o creștere reală a pensiilor!
09/05/2024 01:01

Noua lege a pensiilor prevede si o a doua recalculare a pensiilor, care va fi mult mai importantă decat recalcularea care se incheie in septembrie 2024. Intrebat ce părere are despre noua lege a pensiilor, e ...

Kelemen Hunor explică de ce nu se rupe coaliția: Legendă urbană! Liberalii sunt condamnați
09/05/2024 01:00

Preşedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat miercuri despre ruperea coaliţiei că in PNL aşa se aude, dar asta este doar aşa, o legendă urbană. El a precizat că liberalii ”sunt condamnaţi să meargă ...

IPS Teodosie a fost trimis în judecată de DNA în dosarul în care este acuzat de cumpărare de influență. Cauza a pornit de la o investigație din presă
08/05/2024 15:36

Procurorii DNA Constanta au dispus trimiterea in judecată a lui IPS Teodosie, Arhiepiscopul Tomisului in dosarul in care ierarhul Tomisului este acuzat de săvarsirea infractiunii de cumpărare de influentă. ...

KWI, între Oscar și Zmeura de aur
06/05/2024 18:48

Dorian OBREJA Februarie 2019. Cam tarziu – abia după aproape ani de mandat -, o parodie de agentie, denumită ”Rosia Today”, ii face loc lui KWI la „Os-carul cu prosti”, si ii ...

MIT nu va mai solicita declarații privind angajamentul față de diversitate din partea viitorilor profesori
08/05/2024 17:30

Institutul de Tehnologie din Massachusetts (MIT) a anuntat că nu va mai solicita declaratii privind angajamentul fată de diversitate din partea viitorilor profesori, relatează The Hill. Universitatea a prec ...

Travestiul în teatru. O istorie sensibilă a transformării și relevanței în scenă
07/05/2024 13:43

 În lumea teatrului, cu fiecare evolutie si fiecare fază a societătii, conceptele de gen si exprimarea acestora au fost mereu intr-o continuă transformare. Printre cele mai fascinante si mai indr ...

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei