„Nu există limite pentru ceea ce poți realiza atunci când îți pui mintea și inima în ceea ce faci”

interviu1

Dimensiune font:

| 18-03-2024 09:08

 Dialog cu economistul Adriana Nechifor, consultant fiscal și specialist HR

- Economist și specialist HR la o firmă importantă. Cum gestionați construirea și menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții?

- Pentru a gestiona și menține relațiile de lungă durată cu clienții, este important să fim proactivi și atenți la nevoile și preferințele acestora. În calitate de expert contabile, consultant fiscal și specialist HR, trebuie să fiu în permanență informată cu privire la tendințele și schimbările legislative, să ofer soluții inovatoare și adaptate specific nevoilor clienților noștri. Un alt aspect important este comunicarea eficientă și transparentă cu clienții, arătându-le că le acord atenția cuvenită și că sunt mereu disponibilă să răspund întrebărilor și să clarific orice nelămuriri. De asemenea, trebuie să fiu flexibilă și să mă adaptezm nevoilor și cerințelor clienților, oferindu-le soluții personalizate și eficiente.

În plus, este esențial să fiu empatică și să mă implic activ în rezolvarea problemelor sau a dificultăților cu care se confruntă clienții noștri, arătându-le că sunt alături de ei la fiecare și că îmi pasă de business-ul lor.

- Ce strategii aplicați pentru a înțelege în profunzime nevoile și provocările specifice ale fiecăruia?

- Nu e un răspuns simplu de dat doarece e diferit foarte mult de om la om sau de la afacere la afacere. Însă ce pot spune sigur e că acord timp și atenție pentru a asculta cu adevărat persoana și pentru a înțelege nevoile și provocările sale, sunt deschisă în comunicare și îi încurajez să îmi împărtășească cu sinceritate nevoile lor reale. Colaborarea în rezolvarea problemelor poate aduce de foarte multe ori rezultate mai bune și poate consolida relația dintre noi ca și parteneri de business.

- Cum vă asigurați că oferiți servicii adaptate la particularitățile afacerii fiecărui client?

- Pentru a ne asigura că oferim servicii adaptate la particularitățile fiecărui client, indiferent de domeniul în care activează, analizăm nevoile și obiectivele specifice ale fiecărui client și avem discuții detaliate cu fiecare pentru a înțelege exact ce își dorește să obțină din colaborarea cu noi și care sunt așteptările sale.

Următorul pas important este realizarea unei evaluări a situației actuale a afacerii, prin analizarea problemelor și oportunităților actuale ale clientului, pentru a putea identifica mai ușor zonele în care putem oferi cel mai mare impact.

Pe baza informațiilor obținute în urma analizei, creăm strategii personalizate care să răspundă nevoilor și obiectivelor specifice ale fiecărui client.

Pe măsură ce colaborarea evoluează și pentru că este normal să ne ascultăm unii pe alții, solicităm feedback din partea lor și ajustăm strategiile și planurile de acțiune împreună cu clientul pentru a ne asigura că ne adaptăm continuu schimbărilor și cerințelor afacerii sale. Asta înseamnă că menținem o comunicare deschisă și constantă cu clientul pe întreaga durată a colaborării pentru a ne asigura că sunt mulțumiți de serviciile noastre și că nevoile lor sunt îndeplinite.

Consider că prin implementarea acestor practici, noi ca și partener strategic, ne asigurăm că oferim servicii adaptate la particularitățile fiecărui client și că îi putem ajuta să-și atingă obiectivele și să-și dezvolte afacerea în mod eficient.

- Care sunt modalitățile prin care demonstrați angajamentul față de succesul și progresul clienților?

- Într-un mediu de business în continuă schimbare cum este cel din piața noastră din ziua de astăzi, este super-important să comunici cu partenerii. Este important să discuți cu clienții în mod regulat pentru a înțelege nevoile lor și a le oferi suportul necesar. Asta înseamnă să ne asigurăm că suntem disponibili pentru întrebări și că le răspundem prompt la solicitările lor.

Pe măsură ce afacerea noastră a crescut, am înteles că trebuie să oferim clienților nu doar servicii de contabilitate. Așadar portofoliul de servicii cu care venim în întâmpinarea lor s-a diversificat continuu, tocmai pentru a raspunde activ nevoilor lor, iar această diversitate de servicii, poate include acum, chiar sesiuni de instruire a diferitelor plaftorme software cu care lucram, rapoarte detaliate si analize de cost, ba chiar și reprezentare juridică sau asistență sau servicii în timp real.

Consider că prin implementarea acestor practici și prin concentrarea pe satisfacția și succesul clienților, poți construi relații durabile și benefice pentru ambele părți.

- Ce măsuri luați pentru a vă asigura că echipa ta este la fel de dedicată și de pasionată în servirea clienților?

- Ne străduim să fim mereu deschiși și transparenți în ceea ce privește obiectivele noastre ca echipă și așteptările noastre în ceea ce privește servirea clienților. Comunicarea constantă ne ajută să ne sincronizăm și să ne asigurăm că toți membrii echipei sunt la curent cu direcția în care ne îndreptăm.

Ne străduim să creăm un mediu de lucru pozitiv și plăcut pentru toți membrii echipei și ne asigurăm că toate eforturile și rezultatele bune ale membrilor sunt recunoscute și recompensate corespunzător. Aprecierea și recunoașterea contribuțiilor lor îi motivează să fie și mai dedicați și pasionați în munca lor.

De asemenea, oferim membrilor echipei oportunități de dezvoltare și de creștere profesională și îi încurajăm să participe la training-uri, cursuri sau conferințe și evenimente relevante pentru mediul nostru de business. Aceste oportunități îi încurajează să-și îmbunătățească abilitățile și cunoștințele și să fie mereu la curent cu cele mai bune practici din domeniu.

- Cum reușiți să rămâneți constant interesată și conectată de progresul afacerilor cliențilori, în ciuda provocărilor și a rutinei zilnice?

- Pentru a rămâne constant interesată și conectată de progresul afacerilor clienților, îmi stabilesc obiective clare și relevante. Îmi place să împart munca în sarcini mai mici și să urmăresc cum acestea contribuie la atingerea obiectivelor finale.

De asemenea, îmi place să îmi actualizez constant cunoștințele în domeniul meu de activitate, să descopăr noi metode și tehnici prin care să îmbunătațesc rezultatele pe care le obțin.

Pentru a face față provocărilor și rutinei zilnice, îmi mențin o mentalitate pozitivă și flexibilă, acceptând schimbările și adaptându-mă rapid la noile situații.

Îmi place să îmi împart timpul în mod eficient, acordând prioritate sarcinilor cu adevarat importante. De asemenea, îmi place să lucrez în echipă și să colaborez cu colegii mei și cu partenerii pentru a găsi soluții inovatoare și eficiente pentru problemele întâlnite.

În plus, îmi place să îmi amintesc, ce-i drept din când în când, de impactul pe care îl am asupra afacerilor clienților și de modul în care contribui la succesul lor. Aprecierea recunoscută a muncii mele și feedback-ul pozitiv din partea clienților mă motivează să îmi depășesc constant limitele și să îmi aduc contribuția la dezvoltarea afacerilor acestora.

- Ce rol joacă intuiția și sensibilitatea în anticiparea și rezolvarea nevoilor clienților înainte ca acestea să devină probleme majore?

- Intuiția și sensibilitatea au un rol extrem de important în business-ul meu.

Prin intermediul intuiției, pot anticipa nevoile clienților și mă ajută să identific mult mai repede posibilele probleme care pot apărea înainte ca acestea să devină critice. Sensibilitatea îmi permite să înțeleg cu adevărat nevoile și cerințele lor, iar acest lucru îmi permite să ofer soluții personalizate și eficiente. Prin combinarea intuiției și sensibilității, pot dezvolta strategii proactive de a răspunde cerințelor mult mai repede și mai eficient.

Acest lucru nu numai că ajută la consolidarea relației cu partenerii existenți, dar și la atragerea de noi clienți prin recomandări pozitive. În final, aceste calități mă ajuta să construiesc relații de lungă durată bazate pe încredere și loialitate.

- În lumina pasiunii dvs pentru frumos și relațiile umane, care sunt cele mai prețioase lecții pe care le-ați învățat în construirea și menținerea parteneriatelor de lungă durată cu clienții?

- Construirea unei relații de lungă durată cu partenerii de business nu se reduce la un singur angajament, cum fac mulți din acestă branșă. Aș spune că e chiar un melanj, un pachet să-i spunem, de caracteristici și abilități prin care să faci ca primul contact cu un posibil client să se transforme într-o colaborare de succes. Este foarte important să demonstrezi că ești un partener de încredere și că vei livra întotdeauna ceea ce promiți. Încrederea este una din cheile principale în construirea unei relații comerciale de lungă durată.

Respectul reciproc este esențial în orice relație de afaceri. Este important să îți respecți clienții și să îi tratezi cu profesionalism și considerație.

Comunicarea deschisă și transparentă este crucială în menținerea unei relații sănătoase cu clienții. Este important să fii sincer și să fii mereu disponibil pentru a rezolva orice probleme sau nelămuriri. Și nu mai presus de toate, adaptabilitatea este deosebit de importantă într-o industrie în continuă schimbare. Pentru mine, este important să fii deschis la schimbare și să fii dispus să îți ajustezi strategia pentru a răspunde nevoilor și cerințelor clienților.

- Cine este femeia Adriana Nechifor și cine este profesionistul Adriana Nechifor?

- Femeia Adriana Nechifor e mamă de trei băieți, soție, antreprenor și răspunsul la tot din ce derivă din aceste responsabilități și înțelege că succesul vine doar prin efort și dedicare. Adriana e visătoare, e caldă, e iubitoare de frumos. 

Adriana e o persoană puternică, hotărâtă și dedicată, care își urmărește visurile și obiectivele cu determinare și perseverență.

Adriana e încrezătoare în abilitățile și capacitățile ei și nu se lasă descurajată de obstacolele întâlnite pe drumul ei către succes.

Adriana este empatică și generoasă, având grijă și de cei din jurul ei contribuind la îmbunătățirea și sprijinirea altor persoane să își atingă potențialul maxim.

Adriana vrea să îi inspire și șă îi motiveze pe cei din jurul ei, arătând că nu există limite pentru ceea ce poți realiza atunci când îți pui mintea și inima în ceea ce faci.

Maura ANGHEL

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren intravilan in suprafata de 35 mp, situat in orasul Negresti, Str. Decebal nr. 5, ce apartine domeniului public al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara Nr. 73695 Negresti, Nr. Cadastral 73695, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 49/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii in vederea desfasurarii de activitati conexe serviciilor medicale referitoare la sanatatea umana. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, Orasul Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiu in suprafata de 21,9 mp, situat in orasul Negresti, Str. Unirii, Bl. E2, Sc. C, Parter, judetul Vaslui, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Carte Funciara Nr. 70102-C1-U74, Nr. Cadastral 70102-C2-U74, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 48/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru desfasurarea de activitati de coafura si alte activitati de infrumusetare. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, Parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
Primarul din Botoșani, premiat pentru cel mai accelerat ritm de accesare a fondurilor europene – de 5 ori mai mult față de predecesorii săi
02/06/2024 21:34

Municipiul Botoşani a fost premiat la categoria „Smart economy” in cadrul celei de-a saptea editii a Galei Smart City Industry Awards, pentru proiectul „Orasul cu cel mai accelerat potenţial de dezvolta ...

 Lucrările de realizare a noului sediu al Operei, suplimentate cu 65 milioane de euro!
02/06/2024 21:32

* ministrul Culturii, Raluca Turcan, nu a exclus posibilitatea ca licitatia pentru proiectarea si executia lucrărilor noului sediu al Operei să fie una internatională * „Vom analiza, cu sigurantă, si ...

Spectacolul tobelor, în Tramvaiul „Toboşariada”
02/06/2024 21:29

* aşa s-ar putea numi surpriza făcută de un grup de opt elevi ieşenilor care duminică după-amiază au circulat cu tramvaiul din Targu Cucu spre Copou Opt copii talentaţi de la „Toboşariada&rdqu ...

 Mii de rățuște de cauciuc, lansate pe Bahlui
02/06/2024 21:27

De ziua copilului, la Iasi a avut loc cel mai amuzant eveniment caritabil. 3,000 de rătuste de cauciuc au fost lansate pe Raul Bahlui, iar cursa a avut, intai de toate. Într-un scop nobil, s-au strans ba ...

 A fost finalizat cel mai amplu proiect de infrastructură rutieră din județ: Axa strategică Iași - Suceava
02/06/2024 21:26

* investitia pe cele trei loturi ale Axei rutiere strategice Iasi – Suceava se ridică la aproximativ 326,5 milioane de lei, finantarea fiind asigurată prin Programul Operational Regional 2014 – 20 ...

Iașul devine inima muzicii clasice
02/06/2024 16:45

Pe 8 si 9 iunie, Iasul va fi gazda concursului international Elite Musicians. După trei editii derulate online, Asociatia Iris Vox, in parteneriat cu Universitatea Natională de Arte „George Enescu&rdquo ...

Percheziții la braconierii din Botoșani
02/06/2024 16:41

Politistii de la transporturi din cinci judete au descins in peste 20 de locatii din Manoleasa si Ripiceni În această dimineată, 02 iunie 2024, politistii din cadrul Sectiei Regionale de Politie Transp ...

Mii de rățuște de cauciuc au colorat râul Bahlui în cea mai veselă acțiune caritabilă
02/06/2024 15:47

Iasul a fost martorul unui eveniment plin de bucurie, care a reusit să aducă impreună comunitatea locală intr-un gest de solidaritate si sprijin. Pe 1 iunie, 3.000 de rătuste de cauciuc au fost aruncate ...

Mănăstirea Bârnova a fost sfințită
02/06/2024 15:26

Comuna Barnova a devenit loc de pelerinaj pentru sute de credinciosi, veniti să asiste la un moment istoric: sfintirea Mănăstirii Barnova. Încă de la primele ore ale diminetii, atmosfera era incărcat ...

Marele Trofeu „Lira de Aur” a ajuns la Iași
02/06/2024 14:50

Cea de-a 43-a editie a Concursului National de Interpretare Instrumentală „Lira de Aur 2024”, organizat de către Colegiul de Artă „Ciprian Porumbescu” din Suceava, a ajuns la final. P ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei