Adrian Ambrosie rupe tăcerea! „Acest club, aşa cum este el, privat, trebuie să rămână privat. Nu trebuie să ne mai bazăm pe bani de la Primărie”

1Adrian Ambrosie

Dimensiune font:

| 14-01-2020 10:40

Fotbaliştii de la CSM Politehnica Iaşi pregătesc în cantonamentul din Antalya a doua parte a sezonului sub comanda noului antrenor, Mircea Rednic. Transferurile de jucători sunt în toi, însă şi la Iaşi este forfotă mare, şi nu doar în Copou. Primarul Mihai Chirica, fără a avea vreo bază legală, ci mai degrabă pe baza parteneriatului cu clubul, pare a avea o implicare fără precedent la nivel decizional, săptămâna aceasta fiind aşteptate schimbări importante la nivelul conducerii grupării ieşene. Până atunci, însă, preşedintele executiv Adrian Ambrosie a rupt tăcerea şi a oferit primele sale declaraţii din acest an într-un amplu interviu.

  • Domnule Ambrosie, unde este acum mai deficitar CSM Politehnica Iaşi, în plan financiar sau sportiv?

  • În cei doi ani şi jumătate de când sunt preşedinte am avut de înfruntat o perioadă foarte dificilă din punct de vedere financiar. Am preluat clubul cu peste două milioane de euro datorii. În primul an am reuşit să urcăm în play-off, să-l vindem pe Qaka şi să mai redresăm cât de cât clubul din punct de vedere financiar. Din păcate, a venit perioada Horia Sabo, care în 2018, deşi a avut un plus financiar, cu încasări de 15 milioane de lei, a cheltuit 17 milioane, iar deficitul creat s-a adăugat celui din trecut. În ce priveşte 2019, după ce a plecat Sabo, am avut încasări mai mari, 15,3 milioane de lei, şi am cheltuit 11, am reuşit din nou să economisim, dar ce am salvat s-a dus tot în gaura neagră pe care o tot rostogolim de la vechea conducere. Cel mai dificil moment a fost în 2019, când, din cauza datoriilor, puteam fi depunctaţi şi nici foarte departe de faliment n-am fost! Deşi avem mare nevoie de bani, eu cred că din punct de vedere sportiv ne vom reveni, deoarece am adus un antrenor titrat şi vom efectua transferuri bune, iar economic-administrativ avem resurse pentru a redresa echipa.

  • La cât se cifrează acum datoriile?

  • La jumătate.

  • Adică un milion de euro?

  • Da.

  • La cât s-au ridicat cheltuielile strict cu Horia Sabo şi oamenii săi?

  • În jur de 500.000 de euro.

  • Obţinerea licenţei pentru sezonul 2020/2021 este în pericol?

  • Deloc. Este primul an când am scăpat de monitorizare şi nu vor fi probleme cu datoriile la 31 decembrie 2019. Dacă nu l-am fi vândut pe Târnovanu, când eram sub monitorizare, am fi ajuns în situaţia Astrei Giurgiu, să fim depunctaţi cu trei puncte.

  • Când primiţi următoarea tranşă din drepturile TV şi la cât se cifrează?

  • La finalul lunii, în jur de 600.000 de euro.

  • Cât din ea este deja cesionată?

  • Sunt date confidenţiale.

  • Din ea va fi plătit şi împrumutul de 250.000 de euro pentru firma din SUA despre care s-a tot spus că va fi investitorul mult-aşteptat?

  • Nu pot spune până nu primesc un răspuns din partea firmei. Mai este însă o tranşă TV ce va veni în martie, în funcţie de locul ocupat la finalul sezonului regular, probabil în jur de 400.000 de euro.

  • Din aceste tranşe puteţi reduce drastic datoriile?

  • Datoria către stat, TVA şi contribuţii, deţine cea mai consistentă pondere. Suma asta am reuşit s-o eşalonăm şi o vom achita lunar, de asta am şi ieşit de sub monitorizare, ceea ce reprezintă o veritabilă gură de aer. Şi economia realizată, din veniturile de 15,3 milioane de lei şi cheltuielile de 11 milioane, ne-a ajutat să plătim multe facturi din urmă pentru a putea ieşi de sub monitorizare.

  • Când credeţi că va ajunge clubul pe 0, aşa cum îşi dorea primarul Mihai Chirica înainte de începerea actualului sezon?

  • Cred că acest club, aşa cum este el, privat, trebuie să rămână privat. Nu cred că trebuie să fie susţinut de Primărie. Un club sănătos se autosusţine. Am putea ajunge pe 0 aducând un investitor care să preia datoriile şi să investească, cum ar putea fi firma din SUA, iar a doua variantă ar fi să avem un scouting atât de bun încât să reuşim să vindem jucători de peste un milion de euro, aşa cum am reuşit de când sunt preşedinte, dar să avem şi rezultate.

  • Se poate începe acest an cu vânzarea lui Loshaj?

  • Am avut discuţii cu Rednic şi a zis că nu este niciun fel de problemă dacă obţinem un preţ bun, care să ne ajute. Orice jucător din lot este de vânzare. Dar ce înseamnă un preţ bun pe Loshaj? Am fost criticat că l-am vândut prea ieftin pe Târnovanu la FCSB. Dacă Nistor a fost transferat la Craiova, potrivit presei, pe 250.000 de euro, iar Miron gratis la FCSB, atunci cred că am făcut o afacere bună cu Târnovanu pentru 200.000 de euro. Mă bucur că am reuşit să vindem jucători care au confirmat şi că astfel devenim tot mai credibili pe piaţa transferurilor.

  • Mai luaţi în calcul vreun sprijin financiar din partea Primăriei până la finalul sezonului?

  • Nu vreau să mă mai bazez pe Primărie. Legea nu este clară. Cel mai bine este să ne autofinanţăm. Dacă Primăria va susţine viitoarea Academie este altceva, dar la echipa mare vrem să facem bugetul fără aportul Primăriei. Dacă totuşi va găsi soluţia să dea nişte bani ar fi un bonus.

  • Ce buget ar fi necesar până la finalul sezonului?

  • Dacă am avea o infuzie de un milion de euro am putea face o echipă care sezonul viitor se se lupte cu şanse reale pentru un loc în play-off.

  • Ce salariu aveţi domnule preşedinte?

  • Sunt acuzat că am un salariu imens, este însă un mod diabolic de a denigra un om. Unii au intrat în campanie electorală, dar adevăraţii suporteri înţeleg situaţia grea prin care trece clubul, avem unul din cele mai mici bugete din Liga 1. Ca să nu mai existe situaţii ca preşedintele să aibă peste 8.000 de euro lunar, Consiliul Director a decis ca salariul să fie asemănător cu al antrenorului, iar dacă al antrenorului este mai mare atunci să fie în media echipei. Ţin să asigur ieşenii că principiul enunţat nu a fost încălcat.

  • Comparativ cu predecesorul dumneavoastră, procentual, ce salariu aveţi faţă de Florin Prunea?

  • Mai puţind de jumătate.

  • De ce aţi plecat în SUA în plină campanie de găsire a noului antrenor după despărţirea de Mihai Teja?

  • Trebuie să precizez că eu am fost cel care am ţinut legătura cu Rednic şi tot ce s-a întâmplat aici chiar dacă am fost plecat. Nu prea îmi place să fac astfel de afirmaţii, dar câteodată poate chiar se impun: Rednic a venit la Iaşi pentru că l-a convins Ambrosie.

  • Ce sponsori pierduţi aveţi pe conştiinţă?

  • Am adus mai mulţi bani din sponsorizări decât în 2018. Blue Air va semna din nou cu noi după ce i se rezolvă problema cu aeroportul. Dedeman este sponsor în continuare, Cotnari ne sponsorizează în continuare cu produse, am mai adus Football Coin, avem discuţii avansate cu Prime Kapital.

  • Aveţi curaj să afirmaţi că problemele financiare sunt sub control?

  • Nu sunt deloc mai mari decât în perioada Sabo. Înainte de a prelua clubul, Primăria dădea şi câte două milioane de euro anual pentru echipa mare. Din 2017 n-a mai dat la echipa de seniori, ci doar la juniori. Cu toate acestea, am reuşit să rămânem pe linia de plutire. În această situaţie grea am calificat echipa în play-off.

  • Câte luni de restanţe la salariile jucătorilor se împlinesc pe 15 ianuarie?

  • Nu mai vreau să vorbesc despre lucruri financiare. Totul este sub control.

  • Sunt două sau trei luni?

  • Nu pot să vorbesc.

  • La 60 de zile jucătorii îşi pot depune memorii pentru a deveni liberi de contract?

  • Nu se va întâmpla aşa ceva.

  • De ce unii jucători sunt plătiţi până în martie inclusiv?

  • Este o dezinformare, o mare minciună, mai mult nici nu vreau să spun.

  • De ce n-aţi respectat paşii legali din contractul de mentoring prin care Primăria a virat bani anul trecut pentru viitoarea Academie?

  • Nu vreau să comentez, tot ce ni s-a cerut am făcut.

  • Ce obiective din acel contract nu aţi îndeplinit?

  • Tot ce ne-a cerut Primăria şi cei care finanţează am depus şi am făcut tot ce a ţinut de noi.

  • Ce obiectiv de performanţă ar fi stipulat şi trebuie îndeplinit pentru a nu returna banii?

  • N-am auzit de aşa ceva.

  • Care este situaţia la zi a proceselor cu Horia Sabo şi oamenii lui?

  • Din păcate sunt evidenţiate aspecte ce dezinformează adevăraţii suporterii şi opinia publică. CSM Poli Iaşi a câştigat procesul cu Florin Prunea, nu invers. Când i-am propus fostului preşedinte să plece, el avea o sumă de încasat dacă reziliam mai repede. A fost de acord, apoi s-a sucit şi ne-a dat în judecată. El a cerut reangajarea şi retroactiv plata salariilor, dar a pierdut. A câştigat doar acea sumă cu care noi fusesem deja de acord.

  • Dar cu gruparea Sabo?

  • Avem 10 procese intentate de ei. Toate termenele s-au soldat cu decizii favorabile clubului până acum. Cu Selymess, cu H. Sabo, tot ce au cerut am câştigat noi. Nimeni dintre toţi cei aduşi de Horia Sabo nu a câştigat niciun leu de la club!

  • Ce se mai aude cu echipa a doua?

  • Clubul trebuie reorganizat din temelii, plecând de la copii şi juniori, dar şi la nivel administrativ. În acest moment clubul are nevoie de o reorganizare totală. Dacă se găseşte finanţare pentru a fi puse baze sănătoase a unui club european, cu pepinieră proprie, cu echipă de seniori care să se bată la trofee, atunci echipa a doua nu poate lipsi.

  • Vorbiţi de reorganizare într-o perioadă în care şi primarul Mihai Chirica a solicitat acest lucru. Este cumva o coincidenţă?

  • Pentru adevăraţii suporteri, pentru cei care-mi scriu mesaje de susţinere şi care nu folosesc reţelele de socializare pentru campanie electorală spun următoarele: dragostea şi ataşamentul faţă de club nu mi le poate lua nimeni. Am făcut un sacrificiu foarte mare în 2010, când am salvat fotbalul ieşean. Am pus clubul meu, în care investisem peste 100.000 de euro, la dispoziţia Iaşului şi am creat structura actualului club. Nimeni nu-mi poate lua statutul de membru fondator şi membru în Consiliul Director. Când am preluat preşedinţia de la Prunea am ştiu că intru într-o perioadă de tranziţie. Am ştiut întotdeauna că dacă vom găsi o persoană, un investitor care să aducă bani, voi ajuta cât timp sunt util şi cât timp nu mă pune cineva să mă compromit. Dacă văd că este cineva mai util, cu perspective mult mai bune pentru club, fac imediat pasul lateral.

  • Vedeţi cumva acea persoană mai utilă?

  • Dacă apare cineva să facă o muncă mult mai bună îl susţin.

  • Există?

  • Mai mult nu pot să spun. Când a venit Sabo am făcut pasul în lateral, l-am lăsat să conducă, pentru că a promis că aduce bani. Am dovedit deja că mă dau la o parte. Eu sunt alt tip de conducător. Nu sunt tătucă, să ies să dau cu pumnul în masă. Eu sunt om de echipă, aşa am lucrat ca director adjunct la şcoală, aşa am fost învăţat. Mi-au lipsit însă oameni în puncte-cheie care m-ar fi putut ajuta, dar nici n-aş fi avut cu ce să-i plătesc şi ajungem într-un cerc vicios.

  • Dar de şeful Departamentului de Scouting, Anton Heleşteanu, va trebui probabil să vă despărţiţi la indicaţia primarului...

  • Eu l-am adus pe Heleşteanu la club, am văzut potenţial în el. Am o relaţie bună cu el. Şi-a făcut treaba până acum, sper să şi-o facă şi în continuare pentru că avem nevoie de transferuri bune şi în această iarnă.

  • Vă simţiţi locul ameninţat?

  • Din 1975 sunt legitimat la Politehnica Iaşi. Sunt 45 de ani de când respir şi trăiesc împreună cu Poli. M-am sacrificat în toate felurile. Eu sunt gata să propun un om în locul meu dacă-l găsesc. Mie nu mi-e frică în viaţă de nimic, doar de Dumnezeu. Sunt cu conştiinţa împăcată. Dacă poate cineva dovedi că am făcut ceva rău, că am luat comisioane, eu sunt oricând gata să cer audit, să vină DNA, să vină oricine să vadă că acest club este curat în tot ce a făcut.

  • Există şi ceva ce vă reproşaţi?

  • Poate o comunicare mai bună, dar nu sunt genul să ies mereu în faţă cu tot ce am făcut. N-am avut însă sprijin şi posibilităţi financiare aşa cum mi-am dorit. Dragoş GAŞPAR

 

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren intravilan in suprafata de 35 mp, situat in orasul Negresti, Str. Decebal nr. 5, ce apartine domeniului public al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara Nr. 73695 Negresti, Nr. Cadastral 73695, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 49/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii in vederea desfasurarii de activitati conexe serviciilor medicale referitoare la sanatatea umana. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, Orasul Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiu in suprafata de 21,9 mp, situat in orasul Negresti, Str. Unirii, Bl. E2, Sc. C, Parter, judetul Vaslui, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Carte Funciara Nr. 70102-C1-U74, Nr. Cadastral 70102-C2-U74, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 48/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru desfasurarea de activitati de coafura si alte activitati de infrumusetare. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, Parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
Iașul a cucerit 4 medalii la Cupa Mușchetarul
02/06/2024 16:54

* Luca Asăvoaie (ACS Prosperitatea, U11) a obtinut aurul, Ania Tofan (CSM Iasi, U13) si Radu Lefter (ACS Prosperitatea, U13) – medalii de argint, iar Mihnea Sabin Brezuleanu (CSM Iasi, U11), medalie de b ...

Liga Campionilor va avea un nou format din sezonul 2024-2025! Se renunță la sistemul cu grupe
02/06/2024 10:11

 Real Madrid a castigat aseară Liga Campionilor, după ce a trecut de Borussia Dortmund cu 2-0. Din sezonul viitor, cea mai importantă competitie intercluburi isi schimbă fata. Liga Campionilor, asa cu ...

Încă o favorită eliminată în turul trei la Roland Garros - Tabloul optimilor
02/06/2024 00:16

 Madison Keys a fost eliminată in turul trei la Roland Garros, după ce a fost invinsă in două seturi de Emma Navarro, scor (5)6-7, (3)6-7. Madison Keys      Madison K ...

Real Madrid a câștigat UEFA Champions League - Madrilenii, al 15-lea trofeu din istoria clubului
02/06/2024 00:07

 Real Madrid a cucerit UEFA Champions League, după ce s-a impus cu scorul de 2-0 in fata Borussiei Dortmund, in finala de pe Wembley Stadium.   Real Madrid  Toni Kroos, pasă de gol la ult ...

Programul complet al meciurilor de pregătire pentru Euro al tuturor naționalelor
01/06/2024 14:52

  Căpitanul echipei nationale, Nicolae Stanciu  Înainte de inceperea competitiei, care va avea loc in Germania, intre 14 iunie si 14 iulie, fiecare natională va incerca să pună la ...

Culiță Sterp, după finala Survivor în care Iancu a pierdut în fața lui Zanni: „Nu se înregistrau voturile”
01/06/2024 00:13

In finala „Survivor All Stars”, marea bătălie s-a dat intre Iancu Sterp si Zanni, iar cel care a plecat acasă cu premiul de 100.000 de euro a fost Zannidache. Insă, lupta finală a starnit multe controv ...

Rezultatele de azi ale româncelor la Roland-Garros. Ce-a făcut Irina Begu
31/05/2024 23:05

 Perechea Irina Begu/Nadia Podoroska (Romania/Argentina) a fost eliminată, vineri, in primul tur al probei de dublu din cadrul turneului de grand slam de la Roland-Garros. Begu şi Podoroska au fost invi ...

Wild card pregătit pentru Simona Halep - Orașul IASI va găzdui un turneu WTA 250 înainte de JO 2024
30/05/2024 14:20

 Simona Halep are un wild card pregătit pentru a putea participa la Iasi Open, turneu care va trece in acest an la categoria „WTA 250”, a anuntat Daniel Dobre, director al competitiei si fost ...

'E ușor să vorbești despre munca altora' - A venit și prima reacție a lui Gică Popescu, după atacul furibund al lui Ionel Ganea
30/05/2024 05:24

Presedintele celor de la Farul Constanta, Gică Popescu, si unul dintre cei mai implicati oameni in organizarea „balului de adio” al Generatiei de Aur, a oferit prima reactie după tirada de critici a lui I ...

Echipamentul jalnic al lotului olimpic al României a înfuriat-o pe Dana Budeanu: „Arată ca puii de Crevedia”. COSR a primit bani de la Dedeman pentru o vestimentație comparată cu hainele de lucru ale muncitorilor nepalezi
29/05/2024 21:10

Setul de echipament pentru Jocurile Olimpice de la Paris prezentat recent de conducerea COSR, intr-o sesiune cu circuit inchis la Izvorani, a generat controverse puternice, legate de aspectul ridicol si de mate ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei